Вітаю Вас, Гість

Урок мови у 8 класі

 

       Тема.   Звертання поширені і непоширені. Розділові знаки при звертанні.

Мета.   Закріплювати вивчене про звертання, вміння визначати їх в реченнях, правильно вживати розділові знаки, правильно інтонувати такі речення, вживати звертання у мові.

      Розвивати увагу спостережливість, логічне і образне мислення, пам'ять.

       Виховувати любов до рідного краю,  до свого рідного села.

Тип уроку. Урок - мандрівка.

Обладнання. Картки, збірки Д.О.Луценка, стенд з фотографіями історичних пам'яток нашого села.

Епіграф. Березова Рудко, Березова Рудко,

                  Ти квітка моя на ім'я незабудка.

 

ХІД   УРОКУ

І. Організаційна частина.

Сьогодні, діти, ми проведемо урок незвичайний - урок-мандрівку. А мандрувати ми будемо  вулицями нашого села. Тож бажаю вам приємної, захоплюючої мандрівки. У добре вами знаному побачити щось цікаве, дізнатись щось нове.

II. Актуалізація опорних знань. Перш ніж розпочати мандрівку, давайте визначимося: на чому ми будемо мандрувати. Я думаю, що найкраще можна ознайомитися з нашим селом, сівши в сани, в які запряжена трійка коней. Але як же почати подорож, коли в нас немає кучера. А кучером буде той, хто найбільше дасть правильних відповідей на задані питання. Отже, увага.:

• Що таке звертання?

• Які звертання називаються поширеними і непоширеними?

• Якими частинами мови виражаються звертання?

• У якому відмінку найчастіше

ставляться іменники, котрими виражені звертання?

• Які розділові знаки ставляться при звертанні?

• Чи є звертання членом речення?

III.Систематизація знань, умінь і навичок.

Тепер кучер у нас уже є. Можемо вирушати. А мандрувати треба з піснею. Давайте пригадаємо пісню про наше село.

(Діти співають пісню про Березову Рудку.)

Тут все мені близьке з дитячих років:

 Гаптований шипшиною байрак,

 І за селом ромашки жовтоокІ,

І вже старий розмаїстий дубняк.

Повністю методичну розробку уроку можна скачати в каталозі файлів.