Вітаю Вас, Гість

Тема уроку. Використання синонімів, омонімів, антонімів у  мовленні. Ознайомлення  зі   словниками синонімів, антонімів, омонімів.

Мета уроку.  Поглибити знання учнів щодо використання синонімів, омонімів, антонімів у  мовленні. Ознайомити зі словниками синонімів, антонімів, омонімів. Формувати  загальнопізнавальні вміння  пояснювати значення у мовленні синонімів,     омонімів, діалогічному мовленні, виховувати  любов до природи України.

Обладнання.   Роздатковий матеріал.

Тип уроку.    Урок формування умінь і навичок.

Епіграф уроку. Де природа -  мати,

                           а людина  - батько,

                           там добра багацько.

                                               Народна мудрість

Перебіг уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.

Оголошення епіграфа уроку.

ІІІ. Актуалізація знань, умінь і навичок учнів.

1.Бесіда.

 - Що таке лексика?

- Що таке лексикологія?

-  Що таке лексикографія?

-  Які ви знаєте групи слів за значенням?

2.Читання учнями віршів про синоніми, омоніми, антоніми.

Запис у зошити цих слів.

V. Аналіз структури словників

1. Ознайомлення із структурою словника синонімів української мови.

2. Ознайомлення із структурою словника антонімів та омонімів української мови.

.ІV Виконання завдань творчого характеру

1.Творче конструювання.

Методичну розробку з усіма дидактичними матеріалами можна скачати з каталогу файлів